Sunday, October 13, 2013

KRIM IBU PUTIH WHATSAPP ZIE @ 0168309171 UTK PESANAN


Krim Ibu Putih adalah ibu dari segala krim pencerahan kulit. Mampu mencerahkan kulit & kesannya boleh di lihat walau pada hari pertama pemakaian!


KRIM IBU PUTIH DIGUNAKAN BERSAMA KRIM MALAM ATAU SIANG YANG ANDA GUNAKAN UNTUK SAPUAN DI WAJAH & LOTION BADAN UNTUK SAPUAN DI BADAN

Krim Ibu Putih
50g
Krim Ibu Putih
30g dan 50g
Krim Ibu Putih
30g dan 50g
tekstur krim yang berwarna putih bersih dan berbau harum

TIADA KESAN SAMPINGAN,  IA MERAWAT SECARA LEMBUT DAN BERKESAN!!

KEHEBATAN KRIM IBU PUTIH :
*mencerahkan kulit seawal seminggu*
*kecerahan secara alami, sekata & natural*
*tiada kesan sampingan*
*tiada penggelupasan - menghaluskan pori-pori*
*menghilangkan jerawat & jeragat serta tompok2 awal penuaan*
*menghilangkan parut & cela*
*mencerahkan bahagian2 gelap seperti di celah peha, ketiak, leher & lain2 bahagian kulit badan*


CARA GUNA : 
Krim dwiguna IBU PUTIH bertindak sebagai booster dlm rangkaian penjagaan wajah/kulit anda, untuk memberikan kesan/impak kecerahan & kegebuan maksima yang berkekalan. Ia adalah pekat, jadi anda hanya perlu mencampurkan krim ini dengan krim sedia ada  sebelum digunakan.

Contohnya, campurkan sedikit sahaja KRIM IBU PUTIH dlm krim pelembab atau KRIM MALAM anda. Sapu sebelum tidur. Untuk bahagian badan lain, campurkan ia dalam losyen badan & sapu rata pada bahagian diingini.

Lakukan secara rutin setiap hari & lihat kesan kecerahan yg diingini hanya dalam beberapa hari!

TIPS MUDAH :- 
Sapu dulu krim muka atau losyen badan anda. Kemudian baru calitkan sedikit saja IBU PUTIH pada bahagian diingini & ratakan.. Cubalah!!

KRIM IBU PUTIH diformulasi dari ekstrak biji anggur, bebas bahan kimia hidrokuinon serta tiada kesan sampingan.

Harga Produk:
30gm RM55
50gm RM80

WHATSAPP ZIE @ 0168309171

1 comment:

  1. CARA MENGGUNAKAN KRIM IBU PUTIH :

    1-Krim Ibu Putih boleh digunakan bersama dengan kosmetik yang lain seperti dicampur dengan krim malam atau krim kecantikan yang lain pada wajah, dan juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jenis krim pada badan.

    2-Untuk kesan berganda dan lebih segera pemutihan kulit Krim Ibu Putih 'dimixkan' dengan Glutha Kojic Serum.Krim Ibu Putih digunakan secara 'single' atau' direct ' ke atas kulit wajah dan badan dengan cara penggunaan yang berbeza iaitu :-

    PEMAKAIAN DI WAJAH:

    1-Sekali sehari pada waktu malam sahaja setelah wajah dibersihkan, sapu krim ibu putih dengan teknik sapuan secara nipis dan diurut secara memutar dari bawah ke atas.

    2-Setelah wajah bebas dari masalah atau selepas 2 minggu penggunaan berseri seperti yang diidamkan, pemakaiaan Krim Ibu Putih boleh dilakukan secara berselang sehari

    PEMAKAIAN DI TUBUH:

    1-Penggunaan yang disyorkan sebanyak sekali hingga dua kali sehari selepas mandi. Walau bagaimanapun, untuk kesan berganda anda juga boleh menggunakan Krim Ibu Putih (tanpa had) mengikut keperluan anda.

    PEMAKAIAN DI BAHAGIAN BERPARUT:

    1-Sapukan secara dua lapis Krim Ibu Putih boleh dijadikan sebagai serum dengan disapukan secara nipis pada kawasan celahan seperti di bawah ketiak (armpit serum) dan juga kawasan celah faraj dan puting buah dada.

    2- Menjadikan warna yang gelap kepada warna cerah dan kemerahan yang sihat

    3- Krim Ibu Putih juga mampu melega dan merawat rekahan pada badan seperti rekahan pada buah dada , rekahan pada perut selepas bersalin dan rekahan pada badan akibat obesiti.sangat berkesan dijadikan sebagai serum untuk menegangkan buah dada & menjadikan gebu dan kulit halus

    ReplyDelete