Saturday, January 31, 2015

TABITA-DESI DAMAYANTI SKINCARE ORIGINAL!



CONTACT 0168309171 UTK PESANAN
****************************************
SET TABITA-DESI DAMAYANTI SKINCARE MENGANDUNGI:
****************************************
(1)FACIAL SOAP: Sabun cair untuk membersihkan muka dan leher dari kotoran luaran serta membantu untuk menganjal dan menyerikan kulit wajah anda agar sentiasa kelihatan segar, bermaya serta muda berseri.
(2) SMOOTH LOTION: Pembersih bahagian dalaman kulit serta penyegar kulit muka dan leher. Ianya membantu untuk merawat masalah jerawat dan mengganti sel kulit mati, sehingga kulit yang kusam kembali bersih, putih dan bersinar.
(3) DAILY CREAM: Krim siang yang bertindak sebagai pelindung wajah serta merawat wajah dari dicemari oleh sinaran ultraungu (panas matahari) dan radikal bebas. Gunakan daily cream pada waktu siang, seeloknya dipakai selepas mandi sebelum solat subuh/dhuha - kerana pegerakan waktu solat akan mengstimulasi pengedaran darah bahagian kepala dan menghasilkan tindakbalas yang lebih sempurna. Pemakaian daily perlu sebagai pelindung kulit wajah dari terdedah kepada kerosakan. Di samping itu juga ianya juga merawat dan membantu untuk menghilangkan noda-noda hitam serta mampu menjadikan kulit wajah anda kelihatan awet muda.
(4) NIGHTLY CREAM: Krim malam dipakai pada malam hari (2 jam sebelum tidur - lebih elok sblm solak isha'-kerana pegerakan waktu solat akan mengstimulasi pengedaran darah bahagian kepala dan menghasilkan tindakbalas yang lebih sempurna). Nightly cream adalah krim rawatan wajah yg disapu ke bahagian muka dan leher. Ianya berfungsi untuk mencerah dan menganjalkan kulit muka dan leher. Dengan pemakaian yang betul dan konsisten, ianya juga mampu menghilangkan kedutan di bahagian muka anda serta mengecilkan lubang pori-pori kulit.
#tabitaskincaretrialset #tsctrial #tabita #tabitadesidamayantiskincare #tabitaskincare #igshop #sayajual  #kulitcantik #kulitberseri #kedaiigmalaysia #iklanmalaysia #igmall #jualbelionlinemalaysia #malaysiapromo #jualanonlinemalaysia

1 comment:

  1. Tabita Skin Care memang sudah terbukti bagus untuk merawat kulit wajah mampu menjadikannya tampak putih berseri.

    ReplyDelete