Sunday, October 13, 2013

RANGKAIAN PRODUK TABITA SKINCARE KEMASAN TERBARU!! WHATSAPP ZIE @ 0168309171 UTK PESANAN

REGULAR SET
Facial Soap: 120ml * Smooth Lotion (Toner): 100ml * Daily Cream: 25g * Nightly Cream: 25g

EXCLUSIVE SET
Facial Soap: 120ml * Smooth Lotion (Toner): 100ml * Daily Cream: 40g * Nightly Cream: 40g


FACIAL SOAP 120ml
Sabun cair untuk membersihkan muka dan leher dari kotoran yang melekat dan juga menganjalkan kulit muka. Mengandungi ekstrak papaya, anda akan merasai kulit anda lebih cerah dari masa ke semasa (pemakaiannya). Jika disimpan di tempat yang bersuhu dingin, facial soap ini akan terdapat banyak serabut-serabut, terlihat seperti potongan-potongan atau gumpalan-gumpalan papaya. Ini kerana ianya diperbuat dari sumber semulajadi.

SMOOTH LOTION (TONER) 100ml
Pembersih dan penyegar kulit muka dan leher, ianya menghilangkan jerawat dan kulit kusam kembali bersih putih dan bersinar. Smooth Lotion berfungsi sebagai pembersih tambahan untuk kulit anda. Setelah kotoran-kotoran yang terdapat pada permukaan kulit anda dibersihkan oleh facial soap, smooth lotion pula membersihkan kotoran degil yang sudah sebati sekian lama di permukaan kulit anda.

DAILY CREAM 
Size: 25g (regular), 40g (exclusive)

Daily cream merupakan krim siang yang digunakan disiang hari untuk melindungi kulit wajah anda dari sinar matahari dan dapat menghilangkan noda hitam dan meremajakan kulit muka. Daily cream berfungsi sebagai sunblock SPF 30 yang menjaga kulit anda dari pancaran matahari yang merosakkan kulit dan menghindari radikal bebas bebas yang menyebabkan pigmentasi pada kulit (noda-noda dan warna kulit tidak sekata) serta warna kulit menjadi kusam.

NIGHTLY CREAM
Size: 25g (regular), 40g (exclusive)
Nightly Cream adalah krim malam yang berfungsi untuk mencerahkan kulit muka dan leher. Ia berkesan untuk menghilangkan kedutan diwajah dan juga membantu mengecilkan lubang pori pori. Nightly cream mengandungi ekstrak pepaya, vitamin A, vitamin C dan vitamin E serta benzoyl. Vitamin A sangat diperlukan untuk membantu mengeringkan jerawat pada kulit dan menstabilkan keadaan kulit. Vitamin C untuk mencerahkan kulit dan membuat kulit putih merona. Sementara Vitamin E pula menghaluskan kulit dan meremajakan kulit. Benzoyl adalah berfungsi untuk mengeringkan jerawat sehingga ke lapisan kulit dalam, memperbaiki struktur bahagian dalam kulit, menstabilkan jaringan lemak yang menyebabkan timbulnya jerawat, sehingga jerawat tidak timbul lagi. 

SPECIAL CREAM 40g
Krim rawatan lanjutan (advance) yang digunakan sebagai pengganti krim malam setelah 3 bulan menggunakan set perawatan wajah TABITA dan merasakan kulit anda sudah mulus dan bersih. Krim ini kaya dengan Vitamin E yang sangat baik untuk anti penuaan dan kaya dengan antioksidan. Dengan menggunakan krim ini, kulit akan terhindar dari kesan penuaan (garis wajah, berkedut dan juga kerut) dan terlihat cerah. 
Gunakan 2 kali seminggu sebagai pengganti krim malam, ianya dianjurkan untuk anda yang berusia 35 tahun ke atas sebagai krim anti penuaan, menjaga kelembaban dan kekenyalan kulit wajah.


SERUM VITAMIN E

Ianya adalah produk baru keluaran TABITA, ianya diperbuat dari ekstrak tulen Vitamin E yang membekalkan vitamin E kepada wajah dan menjadikan wajah menjadi lebih kenyal dan kencang. Cara penggunaanya serum Vitamin E 
(Serum Vitamin E digunakan sewaktu berada di rumah)
* Cuci wajah dengan sabun, setelah itu bilas hingga bersih * Kemudian keringkan, lalu pakai serum selama kurang lebih 2 jam * Setelah kurang lebih 2 jam bilas dengan menggunakan air saja, kemudian sapukan krim siang/malam

Serum vitamin E boleh digunakan pada waktu siang atau malam 
(penggunaan tidak melebihi 4 kali dalam seminggu)




HAND BODY LOTION 100ml 
Hand body Lotion, melembutkan dan menjaga kelembaban kulit anda. Gunakan 2x sehari selepas mandi untuk melembabkan kulit tubuh, tangan dan kaki anda. Kulit anda akan kelihatan putih, mulus, lembut dan jauh dari kering, keriput dan sisik.

BODY SCRUB  200mlBody Scrub digunakan untuk membersihkan sisa kulit mati dibadan anda, membersihkan kulit kusam serta mengeluarkan kotoran dan daki yang melekat pada kulit. Gunakan 2x seminggu. Dengan pemakaian rutin, kulit anda akan menjadi mulus, halus, bersih, segar dan sihat! Scrub boleh juga dicampurkan dengan bahan-bahan natural untuk kesan yang maksimum!!
EYE CREAM 40g

MATT FINISHING 60ml
Matt Finishing adalah bedak cair (liquid foundation) yang sangat sesuai untuk anda yang berkulit jenis normal dan kering. Ianya sangat praktikal digunakan dan jimat!! Wajah akan kelihatan natural dan menonjolkan kemulusan kulit anda hasil dari pemakaian rutin paket dasar perawatan wajah. Percayalah, setelah anda memakai paket dasar dan kulit menjadi mulus, anda tidak memerlukan lagi make up tebal untuk menutupi noda di wajah. Bedak cair ini saja sudah sangat cukup sebagai produk kecantikan lengkap anda. Ianya menjadikan wajah anda lebih kelihatan bercahaya, cerah, bersih, kenyal dan segar (tidak perlu digunakan seharian).






ACNE CREAM 40g

No comments:

Post a Comment