Monday, July 14, 2014

KRIM IBU PUTIH: 50G RM65, 30G RM45, 20G RM30

Krim Ibu Putih
50g
Krim Ibu Putih
30g dan 50g


Krim Ibu Putih
30g dan 50g
tekstur krim yang berwarna putih bersih dan berbau harum

KRIM IBU PUTIH (KIP) adalah pati krim yang bertindak sebagai booster yang melengkapi produk kecantikan yang anda miliki.  Ianya memberikan kesan maksima kepada pencecahan anda juga menyerikan kulit wajah secara berkekalan. 

KEHEBATAN KRIM IBU PUTIH :
·         Pencerahan kulit seawal seminggu!!
·         Kesan pencerahan yang sekata dan tampak       
        semulajadi
·         Tiada kesan sampingan
·         Tiada penggelupasan
·         Menghaluskan liang pori
·         Menghilangkan jerawat
·         Merawat jeragat dan tompok hitam kesan penuaan
·         Menghilangkan parut dan cela
·         Mencerahkan bahagian gelap seperti di celah peha, 
       ketiak, leher, siku, lutut dan lain-lain bahagian gelap

Sebagai booster, sedikit KIP dicampurkan bersama krim pelembab, krim malam atau losyen badan.  Gunakan sekali atau dua kali sehari untuk kesan yang menakjubkan.

CARA MENGGUNAKAN KRIM IBU PUTIH (KIP):
KIP boleh digunakan bersama produk rawatan kulit lain seperti krim malam atau krim kecantikan wajah, ianya juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jua jenis krim pada badan.

Untuk kesan pemutihan kulit yang maksima, campurkan KIP bersama Glutha Kojic Serum. KIP boleh juga digunakan secara 'single' atau' direct ' ke atas kulit wajah dan badan dengan cara penggunaan yang berbeza iaitu :-

Pemakaian di wajah:
·    Sekali sehari pada waktu malam sahaja - setelah wajah dibersihkan, sapu KIP dengan teknik sapuan secara nipis dan diurut secara memutar dari bawah ke atas.
·    Setelah wajah bebas dari masalah atau selepas 2 minggu pemakaian, wajah anda akan kelihatan cerah berseri seperti yang diidamkan.  Setelah itu, pemakaiaan KIP bolehlah dilakukan secara berselang hari. 

Pemakaian di badan:
·    Penggunaan yang disyorkan sebanyak sekali hingga dua kali sehari selepas mandi. Walau bagaimanapun, untuk kesan berganda anda juga boleh menggunakan KIP (tanpa had) mengikut keperluan anda.

Pemakaian di bahagian berparut: 

·    Lakukan sapukan dua lapis KIP ke bahagian-bahagian berparut.  KIP boleh dijadikan sebagai serum iaitu dengan menyapukan secara nipis pada kawasan celahan seperti di bawah ketiak (armpit serum) dan juga kawasan celah peha dan lingkaran puting dada
·   KIP mampu menjadikan bahagian berwarna gelap kepada warna cerah dan kemerahan yang sihat
·   KIP juga dapat melegakan dan merawat rekahan pada badan seperti rekahan pada buah dada , rekahan pada perut selepas bersalin dan rekahan pada badan akibat obesity, ianya sangat berkesan dijadikan sebagai serum untuk menegangkan buah dada & menjadikan gebu dan kulit halus

No comments:

Post a Comment