Thursday, October 24, 2013

COMBO TSC PLATINUM TRIAL + AURA WHITE 90,000mg + 7 FREE GIFTS HANYA RM239 JIMAT! JIMAT! WHATSAPP ZIE @ 0168309171 UTK PESANAN


Tabita Skincare Trial Repack (Facial Soap ~35ml, Smooth Lotion ~35ml, Nightly Cream ~10g, Daily Cream ~10g)
Aura White GlutaCollagen 90000mg
Aura White Shaker
Aura White Diamond Nano Collagen Serum 30ml
3 Shiseido Mask (white, black, gold)
Collagen Crystal Eye Mask
Collagen Lip Mask

Aura White GlutaCollagen 90000mg Rahsia Kulit Cantik Berseri Tanpa Jeragat!!

INGIN TAHU RAHSIA KULIT CANTIK SELEBRITI ?

Dengan Aura White anda boleh membuat transformasi seperti selebriti dan keluar dari keGELAPan!!! PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER. Sains Kecantikan Semulajadi!!

UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA, TIDAK BERMAYA, JERAWAT,MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA.

Aura White ini adalah produk minuman inovasi terkini untuk PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, EPAL DAN ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!!

Minuman Aura White inovasi kecantikan dari teknologi Jepun yang mempunyai campuran bahan sesuai untuk kulit asia. Minuman ini bukan sahaja memberi kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. Jika kita hanya mengunakan produk kecantikan untuk luaran tetapi tidak mengambil minuman kesihatan untuk dalaman tidak ada guna, mungkin disebabkan keletihan juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan kulit muka dan badan kusam, berjeragat dan tidak bermaya disamping faktor kekurangan collagen. 

Kepada yang mempunyai masalah keguguran rambut atau kerosakkan rambut, di syorkan ambil minuman AURA WHITE L-GLUTATHION + TILAPIA COLLAGEN+VITAMIN C+HYALURONIC ACID+TRIPLE STEMCELL PHYTOCELLTEC. Ia bukan sahaja memberi rambut anda sihat malah kulit akan jadi putih dan gebu.  Sesetengah orang yang menggunakan produk kecantikan tidak nampak kesan atau bertambah teruk disebabkan masalah dalaman badan kita. Oleh itu saya syorkan anda pengambilan minuman AURA WHITE yang dapat menyelesaikan masalah anda InsyaAllah.

Aura White mempunyai kesan yang menakjubkan setelah anda mengamalkan minuman ini kelebihan yang anda akan dapat nanti ialah :-

a) 50% pencerahan ketara dalam masa 1-2 minggu 
b) Pemulihan kulit yang rosak & bermasalah spt Jeragat, Jerawat, kulit kusam , kulit kering dan kasar.
c) Rambut lebih sihat ,halus & bersinar 
d) Mengurangkan keduan & garis halus
e) Melambatkan proses penuaan
f) Mengatasi masalah sembelit
g) Mengurangkan sakit sendi
h) Meningkatkan tenaga & lebih aktif
i) Menguangkan rekahan kaki
j) Menguatkan otot, kuku dan tulang
k) Mengandungi nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung & yang lagi penting meningkatkan penghasilan susu ibu dan kesannya dapat memberi kulit bayi cantik dan sihat.  

Itu antara kelebihan yang ada pada Aura White. 
Wow!! Hebatkan?? Nak tahu lagi?  Harga Aura White ini memang sangat berbaloi dan mampu anda 'maintain'!!. Sekali ambil sure tak berganjak!! Yang penting anda cuba dan konsisten.. jangan mengelat ye..

Lelaki boleh minum tak? Jawapannya Yes.... boleh !!






TABITA SKINCARE menggunakan ekstrak papaya sebagai bahan utamanya, ekstrak papaya dikenali dgn fungsinya sbg ejen pencerah kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal). 

Jadi ianya sesuai untuk semua jenis kulit malah membantu menyelesaikan hampir semua jenis masalah kulit. Selain ekstrak papaya, ianya juga mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A membantu mengeringkan jerawat dan mengawal kemunculan semula jerawat. Vitamin C pula bertindak sebagai pencerah warna kulit semulajadi, wajah tidak akan kelihatan putih pucat, sebaliknya kelihatan cerah berseri dengan sentuhan pink segar merona di pipi yg akan menampilkan kecantikan semulajadi diri anda. 

Tidak seperti kebanyakan produk penjagaan wajah yg lain, anda tidak perlu risau jika terpaksa berhentikan menggukannya.. TABITA SKINCARE tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURI dan HIDROKINUN, bahan merbahaya yang boleh menyebabkan kanser jika digunakan secara berterusan. 

Perlu diketahui bahawa ciri produk yang mengandungi MERCURI/ HIDROKINUN biasanya pada masa pemakaian, wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinaran matahari. Tetapi TABITA SKINCARE tidak begitu, dengan bahan semulajadi yang diracik secara profesional, semua produk TABITA SKINCARE sangat selesa digunakan, tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit (Neutral).

No comments:

Post a Comment