Wednesday, August 14, 2013

TABITA SKINCARE ★ Best Products for the Natural Beauty You★ WHATSAPP ZIE @ 0168309171 UTK PESANAN

Rangkaian Produk Tabita Skincare

Tabita Skincare
☆☆the best product for the best person only☆☆

TABITA SKINCARE adalah produk yang berasaskan bahan-bahan semulajadi seperti collagen, serbuk mutiara, 'Japanese tea', 'Japanese papaya', vitamin C dan vitamin E.

Semua rangkaian produk TABITA SKINCARE selamat digunakan tanpa sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.  Ianya adalah produk yg bersifat neutral yg sgt sesuai digunakan pada semua jenis kulit dari yang kering-normal-berminyak.

Dengan cara penggunaan yg betul dan teratur produk TABITA SKINCARE, wajah anda akan kelihatan cerah berseri, tidak berminyak dan mulus seperti kulit bayi.

Memiliki TABITA SKINCARE dengan harga yang lebih nilai untuk wang anda. Pemakaian jimat  set exclusive mampu bertahan sehingga 4-6 bulan, set regular untuk 2-3 bulan, manakala trial repack pula utk selama 6-8 minggu. Walau bagaimanapun, hasil akan anda perolehi setelah 3 minggu pemakaian TABITA SKINCARE secara teratur dan mengikuti tips yang disyorkan.

Untuk kulit cantik semulajadi mulakan dengan TABITA SKINCARE, tak perlu make-up tebal untuk tampil cantik berseri..cubalah sekarang jangan tunggu lagi..

Whatsapp zie @ 0168309171 utk pesanan

1 comment:

  1. HH just nak inform yang tabita dah tukar packaging tau. Ini disebabkan ada banyak sangat tabita tipu. Kawan HH pakai yang tipu tu pipi kelupas teruk sampai berbekas kat pipi tu. Kesian.

    Erm.. HH tatau camaner nak download gambar tabita baru tu kat sini. So HH bagi link jer lah ek? And dalam link tu ada cara nak detect Tabita tipu kalau packaging lama.

    http://hazemanhuzir.blogspot.com/2013/08/tabita-new-packaging-fake-tabita-vs.html

    ReplyDelete