Tuesday, May 21, 2013

TABITA SKINCARE (TSC) TRIAL SET @ RM100 (FREE POSTAGE S.MSIA) SAH SEHINGGA 24 MEI 2013







NOTA MAKLUMAN: TABITA SKINCARE TIDAK MENGELUARKAN SEBARANG TRIAL SET ATAU TRAVEL SET.  TRIAL SET ADALAH 'REPACKING' DARI SET ASAL TABITA SKINCARE YG DIBUAT ATAS PERMINTAAN DARI PELANGGAN/BAKAL PELANGGAN YANG INGIN MENCUBA KESERASIAN PRODUK PADA HARGA YANG MAMPU DIMILIKI.






TABITA SKINCARE menggunakan ekstrak papaya sebagai bahan utamanya, ekstrak papaya dikenali dengan fungsinya sebagai ejen pencerah kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal). 

Jadi ianya sesuai untuk semua jenis kulit malah membantu menyelesaikan hampir semua jenis masalah kulit. Selain ekstrak papaya, ianya juga mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A membantu mengeringkan jerawat dan mengawal kemunculan semula jerawat. Vitamin C pula bertindak sebagai pencerah warna kulit semulajadi, wajah tidak akan kelihatan putih pucat, sebaliknya kelihatan cerah berseri dengan sentuhan pink segar merona di pipi yg akan menampilkan kecantikan semulajadi diri anda. 

Tidak seperti kebanyakan produk penjagaan wajah yg lain, anda tidak perlu risau jika terpaksa berhentikan menggukannya.. TABITA SKINCARE tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURI dan HIDROKINUN, bahan merbahaya yang boleh menyebabkan kanser jika digunakan secara berterusan. 


Perlu diketahui bahawa ciri produk yang mengandungi MERCURI/ HIDROKINUN biasanya pada masa pemakaian, wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinaran matahari. Tetapi TABITA SKINCARE tidak begitu, dengan bahan semulajadi yang diracik secara profesional, semua produk TABITA SKINCARE sangat selesa digunakan, tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit (Neutral).


setiap set asas mengandungi:

Facial Soap berfungsi membersihkan kotoran luaran kulit.  Pencuci yang mengandungi Ekstrak Papaya sebagai bahan utamanya dapat bertindak sebagai ejen pencerah semulajadi dan mengurangkan kedutan di kulit. 

cara pemakaian:  Gunakan Facial Soap secukupnya untuk mencuci keseluruh bahagian muka dan leher, kemudian bilas bersih dan dibiarkan dalam keadaan basah/lembab.  Bagi pengguna awal digalakkan hanya mencuci muka sebanyak 2 kali sehari, pagi selepas mandi dan malam dua jam sebelum tidur.

Smooth Lotion / Toner berfungsi untuk menghaluskan kulit. 

cara pemakaian:  Titiskan sebanyak 3-6 titis Smoothing Lotion/Toner pada kapas muka kemudian ditekapkan keseluruh bahagian muka dan leher yang masih lembab (dan tidak terlalu basah), setelah dicuci dengan facial soap.

Nightly Cream Ekstrak Papaya, Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E serta Benzoyl. Ekstrak papaya merupakan bahan untuk peeling secara semulajadi, Vitamin A sangat baik untuk memperbaiki kulit dari lapisan dalam kulit, Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih merona, Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit, dan Benzoyl dapat membantu mengeringkan jerawat. Warna tabita nightly cream menyerupai warna mutiara putih (white pearl).

Daily Cream berfungsi sebagai krim pelindung sinaran matahari yang menjaga kulit dari pancaran matahari dan radikal bebas yang dapat merosakkan kulit wajah. Warna tabita daily cream menyerupai warna kuning mustard. 

No comments:

Post a Comment