Monday, January 28, 2013

eContour Bio-Energy Body Shaping Corset below cost price!!


>>whatsapp:  0168309171 utk pesanan<<
Lima ciri istimewa yang menakjubkan!

1. Super Fiber Elastik dan Lembut yang Luar Biasa
Korset Pelangsing Bio-Tenaga EContour diperbuat daripada fiber elastik unik yang digunakan untuk tujuan perubatan, iaitu berindeks elastik 17 – 20mmHg. Jadi, ia selamat dan efektif dalam membetulkan kedudukan tisu-tisu dan membantu dalam pelangsingan.

2. Bio-Tenaga Infra Merah Jarak Jauh (FIR) + Ion Negatif
Gelombang Tenaga Infra Merah jarak jauh ini akan memperbaiki pengaliran-mikro sistem serta mengaktifkan molekul darah untuk memupuk metabolisme dan pengaliran darah. Gelombang ini juga dapat menyingkirkan sisa-sisa dalam badan dan lemak berlebihan bawah kulit yang menyebabkan obesiti . Ion Negatif pula dapat meneutralkan pH darah untuk mengimbangkan keasidannya supaya ia lebih berkesan untuk menolong pengaliran darah dan metabolisme.

3. Potongan 4D dan Rekaan Tanpa Coli Terkini
Rekaannya adalah 4-D (4 bahagian: depan, belakang, kiri dan kanan), lain daripada potongan 3D yang biasa. Ia menitikberatkan potongan sisi yang membolehkan pelangsingan badan keseluruhan tanpa perlu pembetulan untuk keselesaan. Rekaan tanpa coli menolakkan lemak berlebihan ke atas secara semulajadi supaya buah dada kelihatan lebih tumpu dan bulat.

4. Kuasa Penyerapan Peluh yang Kuat dan Anti-Radang
EContour mempunyai kuasa penyerapan peluh ekstra sebanyak 40% disebabkan rekabentuk unik lagi nyaman, diperbuat daripada fiber elastik medikal. Fabriknya lembut, telap udara dan mempunyai kuasa penyerapan peluh yang kuat, jadi korset ini tidak akan menyebabkan kulit menjadi sensitif walaupun dipakai 24 jam sehari.

5. Pengaliran Udara yang Baik
Dengan penggunaan teori perolakan, ianya berupaya mengekalkan kekeringan kulit dan keselesaan semasa dipakai pada cuaca panas. Ianya mempunyai lapik lace atau renda yang menyamankan dan pengaliran udara yang baik untuk menghala ng pertumbuhan bakteria. Korset ini adalah produk hasil kajian sains canggih yang berjaya.





1 comment: