Saturday, March 17, 2012

**TABITA SKINCARE TRIAL SET**



Whatsapp 0168309171: YES-TRY100 Tabita Skincare Trial Set Promo Price @ RM100 TABITA 

NOTA:  TABITA SKINCARE tidak mengeluarkan packaging utk size trial.  Trial Set ini adalah repacking dari set asal Tabita Skincare, ianya adalah 100% original

SKINCARE menggunakan ekstrak papaya sebagai bahan utamanya, ekstrak papaya dikenali dgn fungsinya sbg ejen pencerah kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal). 

Jadi ianya sesuai untuk semua jenis kulit malah membantu menyelesaikan hampir semua jenis masalah kulit. Selain ekstrak papaya, ianya juga mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A membantu mengeringkan jerawat dan mengawal kemunculan semula jerawat. Vitamin C pula bertindak sebagai pencerah warna kulit semulajadi, wajah tidak akan kelihatan putih pucat, sebaliknya kelihatan cerah berseri dengan sentuhan pink segar merona di pipi yg akan menampilkan kecantikan semulajadi diri anda. 

Tidak seperti kebanyakan produk penjagaan wajah yg lain, anda tidak perlu risau jika terpaksa berhentikan menggukannya.. TABITA SKINCARE tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURI dan HIDROKINUN, bahan merbahaya yang boleh menyebabkan kanser jika digunakan secara berterusan. 

Perlu diketahui bahawa ciri produk yang mengandungi MERCURI/ HIDROKINUN biasanya pada masa pemakaian, wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinaran matahari. Tetapi TABITA SKINCARE tidak begitu, dengan bahan semulajadi yang diracik secara profesional, semua produk TABITA SKINCARE sangat selesa digunakan, tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit (Neutral).

1 comment: