Tuesday, November 15, 2011

TABITA SKINCARE







Rahsia kecantikan para artis Indonesia telah diketahui malah ada sumber mengatakan Dato' Siti Nurhaliza juga turut menggunakannya.

Memperkenalkan produk Tabita Skincare, khusus untuk rawatan kulit wajah!
Diadun dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Collagen, Pearl Powder,Japanese Tea,Japanese Papaya,Vitamin C dan Vitamin E.

Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURI dan HIDROKINUN yang boleh menyebabkan kanser kulit dan kerengsaan jika digunakan secara berterusan.

Kegunaan produk kecantikan yang mengandungi MERCURI/HIDROKINUN biasanya akan menyebabkan wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinar matahari terus. Tetapi berlainan dengan Tabita Skincare, ianya diadun dengan bahan semulajadi secara professional, jadi anda tidak perlu khuatir dengan kandungan bahan merbahaya atau untuk berada di bawah sinaran matahari (yang penting jangan lupa apply daily cream yang berfungsi sbg 'sunblock').

Semua produk Tabita Skin Care sangat selamat digunakan tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit. Wajah anda akan kelihatan bersinar, putih merona semulajadi, tidak berminyak dan menjadi lebih tegang serta lembut seperti kulit bayi.

NOTA: Dengan harga yang berpatutan,pemakaian yang jimat,1 set exclusive boleh bertahan selama 4-5 bulan,namun hasilnya dapat dilihat dalam masa 3 minggu. Inilah rahsia untuk cantik semulajadi!

WHATSAPP 0168309171 UTK DPTKAN HARGA TERKINI

Set Exclusive: Facial Soap (125ml), Smoothing Lotion/Toner (100ml), Nightly Cream (40g), Daily Cream (40g)
Set Regular: Facial Soap (125ml), Smoothing Lotion/Toner (100ml), Nightly Cream (25g), Daily Cream (25g)
Set Trial:  Facial Soap (~25ml), Smoothing Lotion/Toner (~25ml), Nightly Cream (~10g), Daily Cream (~10g)

2 comments:

  1. produk tabita mmg yang terbaik pernah saya gunakan untuk menjadikan kulit halus dan sekata. Saya pasti akan terus menggunakannya..

    ReplyDelete
  2. mrstarabas terima kasih atas komen anda, Tabita Skincare mmg best kan...

    ReplyDelete